no-img
سئورا

آموزش سئو محلی


سئورا
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

آموزش سئو محلی
zip
۱۳۹۶/۰۷/۱۱

آموزش سئو محلی


اگر تجارت شما باعث جذب مشتریان محلی می شود پس شما باید بر روی سئو محلی تمرکز ویژه ای داشته باشید.

به عنوان مثال اگر یک مطب دکتر در یک شهر خاص هستید و یا یک فروشگاه لباس در یک منطقه ای از تهران شما نیاز دارید که سئو سایت خودتون رو در بین جست و جوکننده های محل خودتون بالا ببرید تا شاهد افزایش مشتری باشید.

فقط کافیه چندین نکته که در زیر آموزش میدیم رو انجام بدید.

اون موقع خواهید دید که رتبه ی شما بهتر خواهد شد.

آموزش سئو محلی:

بیایید یک جست و جو درون گوگل انجام بدیم:

آموزش سئو محلی

 

نتیجه مانند عکس بالاست. ( برای دیدن در سایز کامل بر روی عکس کلیک کنید )

ابتدا لازمه بگم که چون ایران تحریمه باکس گالری در بالای جست و جو های ما نمایش داده نخواهد شد..!

به هرحال..

شما یک باکس در سمت راست مشاهده می کنید که بسیار به اعتبار یک شرکت محلی کمک کرده.

شامل یک توضیح کوتاه،آدرس،تلفن،لوگو، شبکه های اجتماعی و …

این اطلاعات باعث معتبرتر شدن اون برند نزد جست و جو کننده میشن.

حالا چطور میشه که سایت شما اینچنین بشه؟!

در حین آموزش سئو محلی گفتیم که قراره مشتریان محلی رو جذب کنید.

پس یک فرآیند عمیق در پیش هست که گام به گام با همراه باشید.

۱- ساخت یک Google My Business :

در واقع با ثبت نام در این سرویس شما کسب و کارتون رو به گوگل معرفی می کنید.

نقشه ، تلفن ، معرفی کوتاه و دیگر موارد رو ثبت می کنید و دسته بندی میشید.

باهم به این آدرس بریم (کلیک کنید)

آموزش سئو محلی

 

با چنین صفحه ای مواجه میشید که لازمه بر روی Start Now کلیک کنید و وارد یک صفحه جدید بشید.

در اون صفحه ی جدید فیلد های مورد نظر مربوط به کسب و کارتون رو پر می کنید.

۲- ثبت استنادها در دایرکتوری های آنلاین:

بعد از اینکه مرحله ی قبل رو به طور کامل با موفقیت به پایان رسوندید.

باید استنادهای خودتون رو در دایرکتوری های آنلاین ثبت کنین

یعنی چی این حرفی که گفتم؟! یعنی اینکه اون آدرس و شماره تلفنی که ثبت کردید رو دوباره در فوتر ( پایین صفحه ) تک تک صفحات سایتتون قرار بدید.

به عنوان مثال دیجی کالا رو ببینید (برای بزرگ نمایی روی عکس کلیک کنید):

آموزش سئو محلی

این استنادهای ثبت شده باید در تمامی صفحات به یک صورت و در یک مکان نوشته شده باشه.

در وبسایت های ایرانی اغلب فوتر ثابت هست اما خب کار از محکم کاری عیب نمیکنه گفتم بگم :دی

دلیل دیگه هم اینه که گوگل چیز های شبیه به هم رو لیست می کنه.

وقتی اسم خیابون شما و یا هر اسم مخفف دیگه ای وقتی هر بار همون شکل تکرار بشه گوگل دسته بندی می کنه.

۳- بررسی و کمک گرفتن از MOZ:

شما می تونید استندادهاتون رو بررسی کنید و برای کمک بیشتر به اینجا برید (کلیک کنید)

آموزش سئو محلی

با استفاده از این ابزار می تونید Listing Score خودتون رو چک کنید.

و یا با وارد کردن نام کسب و کار و کدپستی ببینید در چه وضعیتی قرار دارید.

۴- خوان آخر و نقد و بررسی گوگل:

به تصویر زیر دقت کنید:

 

آموزش سئو محلی

مقصود و منظور ستاره های زیر URL هست. برای اینکه بتونید ازین ستاره ها استفاده کنید باید CMS و یا مدیریت محتوای سایتتون رو مشخص کنید در نظرات تا بشه دقیق تر گفت ( مقاله در تاریخ بعدی به روز خواهد شد و برای هر CMS به زودی یک ابزار معرفی خواهیم کرد )

امیدوارم آموزش سئو محلی براتون مفید واقع شده باشه 🙂 ♥

[/ihc-hide-content]



موضوعات :
سئو محلی

درباره نویسنده

دانشجوی نرم افزارم و علاقه ی بسیار زیادی به وب و طراحیاش دارم. اولین بار 4 سال پیش با سئو آشنا شدم و از اون روز به بعد به طور جدی پیگیرش شدم و کلی مقاله خوندم دربارش،خودمو به روز نگه داشتم و مهارت های زیادی توش کسب کردم. تا حالا تونستم نمونه کارهای قوی ای از خودم به جا بزارم و امیدوارم که بتونم با مطالبم به شما کمک کنم که به شیرین ترین قسمت طراحی یک وبسایت بپردازید. هیچوقت برای آموختن دیر نیست! (سخن بزرگان)

محمد واحدی 32 نوشته در سئورا دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *